Kiállok érted 57. előadás - Stúdió K. ORFK, Belügyminisztérium

Most is teltházas volt az 57. Kiállok érted előadásunk a budapesti Stúdió K Színházban.      Remek, értő és mélyen érző közönségünk volt, két csoportban tartottunk utána érzékenyìtő  foglalkozást a Károli Gáspár Egyetem színháztörténet szakos hallgatóinak, valamint              gyerkmekgondozónak, pedagógiai asszisztensnek tanuló felnőtteknek, és egyéb szakmabelieknek.
                  
Az előadást megnézte a Belügyminisztérium Bűnmegelőzési Hivatal főosztályvezetője és      komoly együttműködés van készülőben. Ugyancsak szoros együttműködés kezdődik az             ORFK-val. Részletekkel jelentkezünk később.




Nézői vélemény a március 21-i előadásról: 
"...Nem tudtam, hogy meghalni megyek... Kinyitották emlékkönyvemet, lapozgattak benne néhol felütve, s nekem olvasnom kellett belőle, vagy olvastak helyettem, méghozzá olyan hangosan, hogy lelkem falai elkeztek repedezni.... Most a romok alatt keresem önmagam, keresem êletem aranyfonalát, hogy mêg szebbet és erősebbet építhessek. Ha a romok eltakarodnak, megláthatom a Napot, a fényt.... a tiszta ént aki vagyok. Hàlás vagyok érte!! 
 Fizikailag nem êltem át ezeket a szörnyűsêget, de lélekben igen. A hangok..... a szavak.... a mondatok..... a mozdulatok mind az ên emlékeim voltak..."


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések